Wednesday, February 29, 2012

Siapa Pakhlawan?? Aku? atau Engkau??

salam..
cerita ini mengisahkan kehidupan seorang remaja..yg ingin mencari pengalaman dalam hidup nyer...meneliti setiap perkara yg berada di depan mata mahupun (mahkluk Halus) hehehehe Hantu....==" dah mengarot dah Intro...

hari ni nk stroy ket pasal..apa dah jadi hari ni..huh..amat sadis sekiranya di kongsikan...mengenai..maruah nusa dan bangsa melayu kita sendiri( bagi yg bukan melayu teruskan kehidupan anda^^) herm..hari ini tanggal 29.2.2012..tragedi di Sekolah Ku gengster...

Tempat SMK Sains BukiT KAtiL: megoriti Melayu sekolah di situ^^
setiap JemaaT ad Evans;upacara penyembelehan(Berwresling mania)
Tempat:strategik di jadikan sebagai rumah mangsa banjir(atas bukit^^)


tujuan aku menulis bukan untuk menujukakn keburukan kepada sekolah atau organisasi sekolah tersebut..cuma mau kongsi pendapat au mengenai Addtitu..pelajarnya..di sana merupakan tempatnya aku menelaah Ilmu..Ilmu apa??hah itu yg kita tak tau...
org kata masok sekolah menegah ni kne berubah..yg gemok jadi kurus..yg nerd jadi gengster..yg kurus jadi gemok..hah tu bukan aku nk citer^^

tapi kejadiaan yg aku lalui tadi memeg gengster abiz arr budak2 muda sekrng ni^^ huhu....helmat pakainya di kapala..bukan di hantuk2 or di layangkan kat kepala..memang genster arr..aku hanya mampu duduk tersipu-sipu di atas motor..(motor yg cabok lagikan x laju)

masa aku dtg kat tempat kejadian tu(depan sekolah) aku Pk an diaorg berkumpul nk beli keropok lekor keran pikiran ku sedang positif time tu..kata aku dalam hati( wah untung mak cik keropok. rezeki dia^^)
last2 aku tngok betol2 hah!!teng..teng!!! budak sekolah kene kitai ahahak...terkejot mahu pun berok seketika aku kat situ==" watak perwatakan dalm citer tu yg aku knl

boboi: kaki gengster sekitar ceras..tu aku tipu
mat kasan:mangsa..tu jew larh terselah kne bedok gamai2

yg kesian nya..motor budak2 kne bedok ni..habiz tolokop dia gabak kan^^ oowwhh yeahh!!!
tu larh part aku suka sebab motor dia owg dah tumbang motor aku tak^^ ahahak


adyeh nk lebih lanjot korang search larh youtube.. ad KOWT^^ ahahak
pai-pai^^

3 comments: