Thursday, August 25, 2011

Korang da Matang kew??tau Erti matang??

SALAM...
Hari ni Nk bercerita cikit..huh~~" npk??x ta muka ketat tu??huk3 oke bukan nk cerita pasal muka ketat kew??kueh tart kew??apa kew an?? nk cerita pasal Matang di alam Remaja Ni..korang tau matang uh apa??mesti larh tau...
Matang ni terbahagi kepada dua jenis..matang yg kOntrol macho(bagi lelaki,depan awek dia)dan Matang yang betul2 seperti(bapa kita mengawal sintuasi rumah tangga)

hurm aku nk citer matang yg kontrol macho ni..sebenarnya dia dalam sistem ala-ala munafik gitu ..sebab..dia poyo+ hanya sekadar tunjuk depan2 jew..ahahak..kenkadang aku juga cam ni(mengaku pon)..manusia x Rengang dari melakukan kesilapan....ragam manusia ni..sukar di duga..ad suka makan bijirin, kata nya untuk kesihatan badan..(eh apa Bnde ni ni??) kita mesti larh ad sikap..malu..kerna setiap kepoyoan tu..telah menyerlah kan kebodohan kita sendiri..dengan menipu diri kita sendiri...kita da tau bnde tu x betull..tapi megapa kat belakang2 kita buat juga kesilapan uh??aku bukan ustaz kew?,dan  malaikat..hanya sekadar manusia Biasa..

P/S hari pon da malam..owg lain pon nk berbuka..aku pon nk juga.nnty aku taip panjang2 lagi/..hope korang sukakan nya^^


2 comments:

  1. dodol tol larh,,haha..

    sedangkan ayam makan dedak,, apesal cakap makan bijirin tetibe,,haha

    ReplyDelete
  2. adyeh bnde nk jadi..apa boleh buat^^BTw Teh Komen^^agagag

    ReplyDelete