Tuesday, January 3, 2012

di pecat??di buang?berhenti sendiri??

Salam satu bumi  semalam 2.1.2012..detik x leh lupa giler..Btw memeng kerja giler kentang pnyer larh..ku memberhentikan diri dari tempat WORK^^ hayo...baru datang 1 jam lebeh..super baizer bagi aku panas..tanpa membuang masa biar larh aku undur diri dari situ..aku nk cite knape larh aku nk berhenti sngat^^ aku suka keje at situ TAPI........


perangai super baizer sangt larh menonjol kepilihan kasih nyer terhadap perkerja2 nyer..bnda yg susah..bnda yg berat2 suh aku buat..kerja org lain..aku kne buad jugak apa kejadah nyer dak2 lain kerja??aku dah macam keldai jew buad seme benda owg^^ gaji ciput gark..apa kedjadanh nyer&^^..


adkah aku tak matang lagi??member aku cakap aku x matang buat kepurtusan?/sebab member uh pun ikot aku balik sekalai..adyeh...Kawan^^ aku da lama sabar beb^^ kali ni aku x leh sabar dude^^ sekati Ko larh nk kata aku x matang kew apa??aku x nk jadi hamba duet^^  baik aku berbakti ngan family aku ni huh^^ ad jugak faedah^^ ngeee..kepada boss kat situ saya mintx maaf^^ kamu soh saya Pk balik untuk berkerja di situ ea??hu3... Thx a lot jew boss^^ saya dah ludah mana mungkin saya sedot balik^^ hu3 bkan ego..bongkak boss^^ selama ni saya dah bagi peluang tok pekerja boss untuk ubah sikap..mungkin atas faktor umur..menyebabkan x leh menerima hakikat..budak kecik menasihatkan org yg lebeh makan garam..apa pon can not larh=="

apa salah nyer amik nyer setidak2 nyer pk larh secara berkali-kali..ad kepatot dalam satu pasukan kerja ada plak puak-puak..ad geng..ad x geng,,,teringat aku masa kat skolah..ni larh perkara paling pantang aku tngok...fainalyy aku jew larh undur diri kawan-kawan sorry^^ sekarang idup masing2..periuk masing^^

Jumpew larh Bulan 3 ni^^

3 comments:

  1. lah!?? habis?? gaji dah la? cari tempat lain ler?

    ReplyDelete
  2. pak lah x ad kat sini^&^..
    habiz aku sapu seme^^
    gaji hari beb^^
    dah dapat^^ hok3..jum join aku??bila lagi^^

    ReplyDelete
  3. aku bukan ape ziiqqq.. aku cume...

    ReplyDelete